Leapșa cu lichide

Am primit o leapșă cu lichide de la Andrei și acum trebuie să o onorez.😀

So, here I come!

APĂ: cât mai multă și mai plată. Nu îmi place apa carbogazoasă🙂

LAPTE: Nu pot spune că nu îmi place, dar nu consum zilnic.

SUCURI CARBOGAZOASE: Da, dar uneori și nu Cola. Medicul mi-a interzis :))

SUCURI NATURALE: DA!

VIN: Nu prea😕

VIN FIERT: Da, în perioada rece. Cu puțină scorțișoară, cu măr sau cu coajă de portocală:-D

ȘAMPANIE: Da.

CAFEA: Daaaa, clarrr😡. Dacă nu am o cană mare de cafea dimineața, degeaba mă mai obosesc să mă dau jos din pat :))

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

